• Saturday, May 28, 2011

      Tawaran Belajar Affiliate

      ·         Ingin belajar affiliate ( mempromosi produk di laman web)
      ·         Ingin menambah pendapatan?
      ·         Ingin menambah kenalan dalam dunia internet terutama dalam bab-bab bikin duit?

      Jika jawapannya adalah  YA, andalah yang saya cari.......

      Bagaimana saya tawarkan kepada anda pakej lengkap untuk belajar affiliate? Saya sekarang sedang belajar juga daripada guru yang sama dengan yang akan saya tawarkan kepada anda ( sampai sekarang saya masih lagi membuka panduan yang diberikan oleh guru ini untuk saya belajar affiliate).

      Apa yang ditawarkan oleh pakej ini?
      Soalan yang bagus. Selain daripada panduan yang lengkap tentang dunia affiliate, anda juga akan dibantu bagaimana untuk memasarkan produk anda ( jika anda menyertai apa yang saya tawarkan, dia akan meminta anda untuk memasarkan lawan web dia). Selain itu anda akan menyertai group bersama dengan ahli yang lain, dimana mereka akan membantu anda sebaik mungkin dan yang pastinya, anda akan mendapatkan kembali modal yang anda laburkan seterusnya membuat duit sebanyak mungkin ( jika anda berusaha bersungguh-sungguh).

      Berapa harganya untuk saya menyertai cara pembelajaran ini?
      Sebenarnya harganya sangat mahal ( dan saya pun membayar harga yang sama) iaitu berjumlah seratus ringgit!!! Tapi tidak mengapa sebab saya menawarkan diskaun kepada anda yang membeli produk ini melalui saya ( klik banner dibawah!!!). saya menawarkan kepada anda diskaun RM10. Bermakna anda perlu membayar RM90 ringgit sahaja sebenarnya. Caranya adalah anda klik banner dibawah -à



      Selepas membayar harga yang disebutkan, sila kembali kepada  laman ini dan isi borang dibawah untuk saya kirimkan pulangan sebanyak RM10:





      Selamat beramal....

      0 comments:

      Post a Comment

      Subscribe To RSS

      Sign up to receive latest news